četrtek, 11. april 2019

Utrinki četrtega dne

Dan se je začel z oblačnim jutrom. Hitro smo se oblekli in odšli na zajtrk. Po zajtrku smo šli na plavanje, kjer smo imeli testiranje za delfinčke. (Neja J.)

Danes sem kar dolgo spal. Ko sem se zbudil, sva se šla z mojim sošolcem Juretom Enko. Potem smo se oblekli in šli na zajtrk. (Jakob Z.)

Pri plavanju smo se zbrali v ravni vrsti in kakor vedno, sem malo zamudila. Najprej smo se ogreli, nato smo morali neprekinjeno plavati žabico. Nato smo skakali glavco. Ker je nisem znala, mi je pomagal učitelj. (Arabella)

Danes sem osvojila bronasto priznanje. Bila sem zelo ponosna na svoj dosežek, in sicer skok v vodo. Preplavala sem bazen in naredila mrtvaka, brez da bi stopila na tla. Zelo sem ponosna nase! (Leonida)

V šoli v naravi mi je bilo všeč, veliko se je dogajalo. Danes smo imeli testiranje za plavanje in v živo sem spoznala Jana Oblaka. Jutri se vrnemo domov in se že veselim. (Ana B.)

Danes je bil zanimiv dan za vse učence. Zjutraj smo začeli z glasbenimi ustvarjalnicami. Spoznali smo nenavadna in običajna glasbila. Nenavadna so bila školjke, stari leseni pralni stroj in pas. Običajna so bila Klarinet, orglice in piščal. (Lan P.)

Presenečen sem bil, ko je tako star gospod znal igrati na tako različne instrumente. Potem, ko je zaigral nekaj pesmi, smo nekaj zapeli. (Lovro L.)

Danes sem zelo užival. Posebej, ker smo šli na zaključek akcije Zaigraj z nami. Kjer smo izžrebali različne nagrade. (Nikk Lev)

Srečanje z Janom Oblakom je bilo kot nekakšen srečelov. Če si v šoli dal en evro in izpolnil določene podatke, si se lahko potegoval za veliko nagrad. Nagrada, ki sem si jo želel, je bila podpisan dres Jana Oblaka in podpisan dres Lioneli Messija. (Luka R.)

Še današnji dan je minil in bil je zelo napet, poučen in zabaven. Po kosilu smo imeli druženje z Janom Oblakom, z njim smo se slikali in spustili balone. (Ema K.)

Danes je bilo zelo lepo, saj je bil poseben dan. Družili smo se z Janom Oblakom. To mi je bilo zelo všeč. Sporočila bi vam, da je Jan Oblak zelo prijazen. In vesta kaj? Ima zelo lep plašč. (Zala K.)

Najbolj všeč mi je bilo žrebanje. Tudi jaz sem izžrebal celo dva listka. Ne vem, če sem bil izžreban, ampak upam, da sem bil. (Ažbe)

V šoli v naravi bi najraje ostal še en teden. Komaj čakam na jutri, ko gremo na lokostrelstvo.
(Miha Z.)

















Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zadnji dan

Odplavali smo zadnjo dolžino, streljali z lokom,  pripravili kovčke in že se veselimo odhoda domov.