sreda, 10. april 2019

Utrinki tretjega dne

Danes mi je bilo všeč, da smo se družili z učenci gospe Maje in da smo izboljšali skok na glavo in tehniko kravla. (Jakob S.)

Pri plavanju smo se naučili skakati skozi obroč in hitro plavati žabico. (Nace)

Plavali smo uro in pol. Bilo je težko. Učitelj je rekel, da bo jutri naporen dan. (Aydin)

Pri plavanju sem se naučil plavati prsno z vsakim drugim vdihom in skakati na glavo. (Miha P.)

Šli smo na sprehod in padel sem v lužo. Zatem sem se šel preobut. (Teodor)

Danes smo se odpravili na ribolov. Naučila sem se, da palice bi potrebno vreči daleč, da uloviš ribo. (Julija M.)

Naučil/a sem se,:
- kako se lovi ribe. Naučil sem se imena rib. To so babica, igla in špar. Pri plavanju sem se naučil skakati na glavo. (Belmin)
- kako se na trnek natakne ligenj. Ribarili smo različne ribe. Spoznal sem babico, sardele in tuno. Da polži najmanj dvanajstkrat zamenjajo dom. (Urh)
- da se ribe ne ujame kar tako na ribiško palico. Ugotovil sem, da se lahko ribištvo trenira. (Rok)
- da moramo biti pri ribolovu potrpežljivi in tihi, da ribe rade jedo lignje, zato jih narežemo na koščke in jih nataknemo na ribiško palico. (Lia)
- ribarit, plavat. Ogledali smo si vinograde in spoznal sem, da sta refošk in malvazija najstarejši sorti vin. (Tim V.)

Ulovila sem dve ribi in se naučila, kako se vaba spusti v vodo. Ko se riba ulovi, se palica zatrese ter jo moraš dvigniti in zasukati mlinček, da jo vidiš in primeš. (Ajda G.)

O ribolovu sem se naučil, da je za ribe dobra vaba ligenj. Izvedel sem tudi, da ima ligenj kost podobno plastiki. (Gal)

Lovil sem ribe in se igral. Raziskovali smo fosile morskih živali. Ko smo hoteli ujeti ribe, smo ugotovili, da so se ribe že najedle. (Matej)

Spoznal sem, da so v 2. svetovni vojni Nemci prevzeli  opazovalni stolp. (Jakob P.)

Izvedel sem, da so v bunkerju, ki so ga zgradili Nemci, bili rovi, ki so vodili do drugih bunkerjev. (Anej P.)

Spoznala sem stolpiček, ker zgleda kot stolp. Ne boste verjeli, to je polž! (Nika D.)

        




                           







Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zadnji dan

Odplavali smo zadnjo dolžino, streljali z lokom,  pripravili kovčke in že se veselimo odhoda domov.